jubileum &
lustrum feesten
onze
ingrediënten
Een jubileum of een lustrum is natuurlijk reden voor een extra groot feest! Omdat er doorgaans 'groots’ mag worden uitgepakt en er meerdere activiteiten door het jaar heen kunnen plaatsvinden, komt er vaak meer bij kijken dan bij een regulier schoolfeest. De uitnodigingen, de PR inclusief persbericht, de branding van het event, de aankleding, de catering, artiestoptredens, een tent of groot podium met natuurlijk alle techniek. Er komt van alles bij kijken waar we school in kunnen ondersteunen en versterken.
Vormgeving & invulling
Een jubileum of lustrum is een evenement op zichzelf en kan goed uit meerdere festiviteiten (zelfs door het jaar heen) bestaan. Daarom geven wij altijd de suggestie om hier een eigen thema/vormgeving aan te geven, al dan niet afgeleid van de huisstijl van school. Desgewenst met een eigen pagina op de schoolwebsite.
Vervolgens kan er worden nagedacht over de invulling van het jubileum of lustrum. Blijft het bij één groot feest of worden er meerdere feestelijke activiteiten door het jaar heen georganiseerd.
Uitnodiging & PR
Met een secuur opgestelde gastenlijst ontvangen genodigden een persoonlijke uitnodiging voor het feest. Naar lokale media wordt een persbericht gestuurd voor maximale exposure in de pers.
Decoratie
Met de inzet van ballonnenbogen en trossen, verse bloemen en planten, rode lopers, vloerbedekking en vele andere vormen van aankleding en decoratie geven we het jubileum extra cachet!
Catering
Verwen de gasten met lekkere versnaperingen en misschien zelfs een kleine traktatie die past binnen het budget van school. Denk aan popcorn, frisdrank, mocktails en foodtrucks.
vermaak
Een tafelgoochelaar, een sweeper, een rodeostier of een gave stormbaan. Het kan een leuke aanvulling zijn op de festiviteiten.
Food & Drinks
Food trucks, catering op maat, levering van frisdrank in bijvoorbeeld een gekoelde aanhanger of losse koelkasten, met en zonder bediening. Als arrangement of op na-calculatie. Alles is mogelijk.
artiestoptreden
Boek een gave artiest als aanvulling op het feest. Meezingen op een bekende Hollandse zanger, of uit je dak op de beats van bekende DJ's.
Facilitair
Tenten groot en klein, met of zonder vloer, meubilair in de vorm van statafels, barmeubels, stoelen, tafels, bistro sets en bijvoorbeeld loungekussens. Maar ook (luxe) toilet oplossingen, aggregaten, divers hekwerk en ga zo maar door.
Media
Een professionele fotograaf en/of videograaf maken een gaaf portret van het event. Leuk om terug te kijken, rond te sturen naar alle gasten en handig voor de marketing van de school.
goodiebags
Wie jarig is trakteert. Na een gaaf feest kan een gepersonaliseerde goodiebag de verrassende kers op de taart zijn. Een flesje water voor de terugreis, een keycord met logo van de school en een persoonlijk bedankje van de rector.
waarom wij
de 'beste' zijn?!
Alle service
vanuit één loket
Wij begrijpen scholen
als geen ander
Altijd dát
stapje extra
Vraag bij ons een offerte aan en wij duiken er helemaal in om voor jullie het beste event samen te stellen!
HELEMAAL ZIN ‘r in?
HELEMAAL ZIN ‘r in?
HELEMAAL ZIN ‘r in?
HELEMAAL ZIN ‘r in?
HELEMAAL ZIN ‘r in?
HELEMAAL ZIN ‘r in?
onze
success stories
vragen &
antwoorden
Waanzinnige schoolfeesten organiseren kunnen we als ‘de beste’. Door onze jarenlange ervaring weten we wat een geslaagd schoolfeest nodig heeft.
Wordt de op- en afbouw verzorgd?
Dat kan, maar hoeft niet. Overigens hangt dit wel af van het type attractie of activiteit. Sommige attracties kunnen alleen door professionals worden opgebouwd, maar andere kunnen uit kostenbesparing door school zelf worden opgebouwd en afgebroken. In overleg is alles mogelijk.
Tot wanneer kunnen we annuleren?
Formeel gelden hiervoor onze algemene voorwaarden. Tot drie weken van tevoren kosteloos, tot 2 weken 50% en daarna 100%. Maar we gaan hierover altijd het gesprek aan. Wat is de reden? Kunnen we het event verplaatsen? Welke kosten zijn er daadwerkelijk gemaakt? Etc. In overleg is er veel mogelijk.
Hoe zorgen we ervoor dat het event aanslaat bij de leerlingen?
Allereerst is het belangrijk om de invulling van het event af te stemmen op de leerlingen. Daarnaast is goede c.q. professionele promotie essentieel. Zorg ervoor dat het event een volwassen uitstraling heeft zowel online (social media posts, schoolwebsite) als offline op posters en flyers.